پیامک پیشخوان

سامانه پیام کوتاه و سرویس های ارزش افزوده

شنبه 26 آبان 1397

درباره ما

پنل حاضر حاصل تلاش 6 ساله کارشناسان متعدد در حوزه ارسال پیامک انبوه بوده و به عنوان تنها سامانه مورد تایید کانون ملی دفاتر پیشخوان دولت قابل ارائه است. از آنجا که امروزه برخی با ارائه اطلاعات کاربری رایگان به افراد عادی و ارگان ها و وعده ارسال پیامک با نرخ بسیار پایین قصد جذب هرچه بیشتر کاربر را دارند، کال سنتر ملی دفاتر پیشخوان با بهره مندی از تجربه چندین ساله کارشناسان خود در این حوزه سعی دارد ارسال پیامک انبوه را در سراسر ایران به انحصار دفاتر پیشخوان در آورده و با استفاده از نظرات و پیشنهادات ایشان امکانات جدیدی را به این پنل بیافزاید.

پنل ندا اول ايرانيان در سطوح ذیل آماده تحویل است:
  • مديريت استاني: امكان تعريف تعداد بي نهايت كاربر زيرگروه با قابليت مديريت دفتري را دارد
  • مديريت دفتري: امكان تعريف تعداد بي نهايت كاربر زيرگروه با قابليت كاربر عادي را دارد
  • كاربر عادي: امكان تعريف كاربر زيرگروه ندارد

مديريت هاي استاني و دفتري براي تعريف كاربر زيرگروه هزينه پرداخت نمي كنند، اما امكان عقد قرارداد و فروش اطلاعات كاربري تعريف شده را خواهند داشت.

تلاش ما ارائه پنلي با كمترين تعرفه ارسال و بيشترين سوددهي بوده است ، لذا مديريت هاي استاني و دفتري هنگام تعريف كاربر نرخ ارسال ايشان را با كمي تغيير - بالاتر از نرخ ارسال خود - لحاظ مي كنند و بنابراين به ازاي هر ارسال مابه التفاوت مبلغ خريد و فروش پيامك بصورت مستقيم به پنل كاربر بالادست اضافه خواهد شد.

ديتاي پیامک منطقه ای بر اساس كدپستي و اطلاعات منطقه اي نظير شهر و استان در دسترس بوده و امكان ارسال پيامك را به تمامي نقاط ايران به كاربر مي دهد، این دیتا به تفکیک خطوط دائم و اعتباری همراه اول و ایرانسل در دسترس است هرچند دسترسی به خطوط همراه اول تا حدی در سایر پنل ها ممکن بوده اما بارگذاری دیتای ایرانسل برای اولین بار در پنل پیامک پیشخوان انجام شده است. در ارسال منطقه ای خطوط ایرانسل چنانچه پیامک به هر دلیلی توسط مشترک دریافت نشود هزینه ارسال به پنل کاربر عودت خواهد شد. همچنين جهت استفاده هرچه بيشتر دفاتر محترم پيشخوان خدمات دولت ديتايي براساس سن، جنسيت و تاريخ تولد بصورت اختصاصي فقط در اختيار دفاتر پيشخوان قرار مي گيرد.

در اغلب پنل هاي موجود در بازار از ابتداي امر خطي به عنوان خط ارسال با ارقام تعيين شده قبلي در اختيار كاربر بوده و گهگاه چندين كاربر از يك خط مشترك استفاده مي كنند درصورتيكه پنل پيشخوان اول ندا ايرانيان امكان انتخاب خطوط اختصاصي 8 الي 14 رقمي را با پيش شماره هاي 1000، 3000 و ... بنابر سليقه كاربر در اختيار ايشان قرار داده و خطوط را بصورت اختصاصي ثبت مي كند – در اين حالت كاربران امكان دريافت پيامك را نيز دارند – همچنین در اقدامی نوین و منحصر به فرد کاربران تهرانی می توانند با انتخاب یک خط ثابت نظیر 2155260001 به عنوان خط ارسال، علاوه برجلب توجه دریافت کننده جهت خواندن سریع پیامک، امکان تماس مستقیم با شماره را به دریافت کننده پیامک دهند.

كليه ارسال ها براساس تاريخ، تعداد، متن ارسالي، نوع پيامك منطقه اي، جنسی، نظیر به نظیر و ... در سيستم گزارشات ارسال در دسترس بوده و با شناسه خاصي جهت پيگيري هاي بعدي شماره بندي مي گردد كه تا 48 ساعت پس از ارسال گزارش كاملي از تعداد پيامك هاي رسيده به گوشي را به كاربر ارائه مي دهد، حتي درصورت عدم ارسال پيامك به دليل مشكلات احتمالي شبكه هاي مخابراتي گزارشي براي كاربر ارسال وامكان بازگشت مبلغ شارژ و يا ارسال مجدد رايگان پيامك هاي انبوه به ايشان داده خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و سفارش پنل از طریق شماره 5145-021 با کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی دفاتر پیشخوان در تماس باشند.


پیشخوان اول ندا ایرانیان

شرکت پیشخوان اول ندا ایرانیان با نام اختصاری پانا به طور رسمی از سال 1389 و در راستای سیاستهای کانون دفاتر پیشخوان دولت کشور و زیر نظر هولدینگ کشوری جهت ارتقای سطح درآمدی دفاتر پیشخوان شروع به فعالیت نمود.

از جمله اهداف این شرکت راه اندازی کال سنتر ملی دفاتر و سامانه پیامک پیشخوان بوده و در آینده ارائه خدمات ارزش افزوده بر بسترهای الکترونیکی از طریق دفاتر را در دستور کار دارد.

مدیریت عامل: احمدرضا شهیدی
ریاست هیئت مدیره: مهدی داودی
آدرس: کرج، کلاک نو، خيابان شهيد اسنکدري، کوچه آرش، پلاک 3


زمينه‌هاي فعاليت

  • مجری و ارائه دهنده خدمات ارزش افزوده
  • طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی ویژه دفاتر پیشخوان خدمات دولت

سوابق و تجربيات كاري

  • طراح و مجری انحصاری سامانه پیامک پیشخوان، ویژه دفاتر پیشخوان خدمات دولت
  • مجری کالسنتر ملی (مرکز تماس) دفاتر پیشخوان خدمات دولت، 5145